feed info

6 článků z EnviWeb - GMO

Nová pracovní pozice Specialista provozu a rozvoje informačních systémů v oblasti životního prostředí

Pro Ministerstvo životního prostředí zajišťuje CENIA, česká informační agentura životního prostředí, provoz informačních systémů veřejné správy, konkrétně ISPOP, SEPNO, HNVO a další. Vzhledem k tomu, že počet systémů se navyšuje, hledáme do týmu posilu, která se nebojí kombinace IT a životního prostředí. Technický provoz systémů je zajišťován... ...

E.ON instaluje fotovoltaiky na prodejny Penny. Pomohou snížit produkci emisí CO2

Stále více firem se chová odpovědně vůči životnímu prostředí a uvažuje o změně svého energetického řešení. Patří mezi ně i společnost Penny Market. A právě na střechy prodejen po celém Česku dodá E.ON Energie fotovoltaické elektrárny. Společnost E.ON eviduje oproti loňskému roku dvojnásobek požadavků na pořízení solárních panelů a poptávka nadále... ...

Městská firma SAKO Brno zlepšila výsledky hospodaření

Obrat městské společnosti SAKO Brno v minulém roce vzrostl na 859 milionů korun, což představuje meziroční zvýšení o 6,5 %. Společnost vykázala zisk ve výši 143,4 mil. Kč. Ke kladným výsledkům přispěly zejména nové externí průmyslové zakázky od firem, živnostníků, a také rekordní výroba tepelné a elektrické energie. Vyplývá to z výroční zprávy SAKO Brno......

Češi objevují výhody domácího plnění vozidel na CNG

Majitelé vozidel na CNG se nemusejí omezovat pouze sítí veřejných plnicích stanic. K dispozici jsou jim i takzvané domácí plničky. Ty umožňují plnit CNG přímo z pohodlí garáže. Vhodné jsou také pro menší firmy provozující jednotky vozidel na stlačený zemní plyn. V Česku je aktuálně v provozu již zhruba 150 domácích plniček. ,,Možnost ,natankovat' si doma......

Mezinárodnější, elektrifikovanější a digitálnější - ŠKODA AUTO představuje novou firemní strategii

ŠKODA AUTO si pro následující dekádu stanovila novou strategii dalšího rozvoje, nazvanou NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030, jejímž cílem je úspěšný rozvoj v oblasti internacionalizace, elektrifikace a digitalizace. Česká automobilka plánuje, že se do roku 2030 stane jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě, a vedoucí evropskou značkou v Indii, Rusku a severní......