Hlavní cenu soutěže Marketér roku 2018 získalo policejní prezidium
V podvečer 23. května se již tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 14. ročníku Marketér roku 2018. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a...
Tradiční Evropa jde do kytek. Levice vládne
Nejsem žádný filozof ani historik. Nejsem ani žádný vědec, jen obyčejný pozorovatel života kolem sebe. V roce 1968 se u nás ve východní Evropě bojovalo proti zlu komunismu a socialismu. Na opačné straně virtuální barikády v Paříži bojovali studenti proti zlu kapitalismu. Jistě, zlo je všude, na obou stranách. Jenže vždy si z něj někdo vezme svůj základ...
Fejeton Martina Patřičného: O pokrývačství v české literatuře
Budete-li o jedné zvláštnosti naší literatury před rokem 1989 vyprávět ve Francii, Španělsku, Brexii aj. odměnou vám bude údiv, někdy až nevěřícný. Představte si – jeden autor napsal knihu a jiný ho či ji „přikryl“. To znamená, že vyšla pod jeho jménem. A taky mu byl vyplacen honorář, o nějž se pak oba nějak rozdělili.
Festival v Cannes ukázal, jak se mění filmový průmysl
Na festivalu v Cannes bylo viditelné, že někteří sales agenti (prodejní agenti filmů) začali fungovat i jako producenti. Klasické předprodeje filmů (distributorům, televizím) sice zůstávají stále důležité pro menší a nezávislé filmy, ale celkově ustupují ze scény. Pro větší filmové producenty se předprodeje ukazují jako nespolehlivé. Zisky z prodejů DVD...