Volkswagen odstartoval v pražském Karlíně novou produktovou ofenzívu

Značka Volkswagen představila v pražském Fóru Karlín významným zákazníkům a obchodním partnerům aktuální novinky ze svého produktového portfolia.

S velkolepým večerem Volkswagen BIG NIGHT 2024 v pražském Fóru Karlín zahájily značky Volkswagen, Volkswagen Užitkové vozy a Volkswagen Financial Services další intenzivní fázi své produktové ofenzivy.

Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen společnosti Porsche Česká republika, představil významným zákazníkům modernizovanou modelovou řadu Volkswagen Golf a připomněl její 50. výročí. Po boku automobilové legendy s 37 miliony prodanými vozy stály v nové podobě další dva úspěšné modely s logem Volkswagen na přídi: nové generace kompaktního SUV Tiguan a manažerského modelu Passat.

Mirka Cimrová, ředitelka divize Volkswagen Užitkové vozy, si pro pozvané hosty připravila českou výstavní premiéru prodloužené karosářské verze elektromobilu Volkswagen ID. Buzz Long.

Vratislav Strašil, jednatel společnosti Volkswagen Financial Services, prezentoval aktuální výhodnou nabídku od financování přes servisní balíčky až po vyřízení dotace na elektromobilitu a zástupcům dlouhodobě podporovaného Centra Paraple předal šek a výtěžek z charitativní tomboly v hodnotě 592 000 Kč.

„Volkswagen je s Fórem Karlín úzce spjatý – právě tady, jen krátce po otevření těchto krásných prostor, se před necelými 10 lety konala česká premiéra osmé generace modelu Passat. V roce 2024 se sem znovu vracíme v plné síle v zastoupení tří silných značek: Volkswagen , Volkswagen Užitkové vozy a Volkswagen Financial Services,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen  společnosti Porsche Česká republika, a dodává:

„Tehdy to byl Passat, dnes to je opět Passat, tentokrát úplně nová 9. generace, a s ním navíc i dlouhá řada dalších nových modelů, které po všech stránkách naplňují definici bestselleru – skvělým příkladem je modernizovaný Golf, s nímž letos slavíme padesátiny tohoto symbolu široce dostupné individuální mobility.“

Volkswagen Golf je již pět desetiletí automobilovou ikonou, která nemá na celém světě obdoby. Dokazuje to i modernizovaná verze aktuální osmé generace, která má všechny předpoklady, aby pokračovala v prodejních úspěších svých předchůdců, jichž se od roku 1974 prodalo již více než 37 milionů exemplářů.

Dalšími pilíři obnoveného produktového portfolia značky Volkswagen jsou nové generace modelů Passat a Tiguan, které kromě osvědčených silných stránek přinášejí do svých segmentů pokrokové technologie a na první pohled zaujmou působivým designem.

„Značka Volkswagen Užitkové vozy si pro tento významný večer připravila etablované modely Amarok ve vrcholné výbavové linii Aventura a kempovací Grand Californii. Návštěvníci ale především ocenili českou výstavní premiéru vozu ID. Buzz Long,“ říká Mirka Cimrová, ředitelka divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika.

Elektromobil Volkswagen ID. Buzz Long je prodlouženou karosářskou verzí ikonického modelu ID. Buzz, která přináší do světa elektromobility řadu významných inovací od head-up displeje přes zdokonalený informační a zábavní systém nové generace a dálkově ovládané zaparkování vozu prostřednictvím chytrého telefonu až po nový výkonnější elektrický pohon.

Večerem Volkswagen BIG NIGHT 2024 provázel moderátor Libor Bouček a o hudební doprovod v úvodu akce se postarali Tamara a Tomáš Klusovi. Hlavní hudební hvězdou večera byla kapela Mig 21 s frontmanem, showmanem, společenským samotářem, zpívajícím hercem a hrajícím zpěvákem Jiřím Macháčkem.

Mezi účastníky nechyběly osobnosti českého veřejného života, úzce spjaté se značkami Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy, jakými jsou Petr Čech, Tamara a Tomáš Klusovi, Vavřinec Hradilek, Lukáš Hejlík nebo Lukáš Krpálek.

zdroj: tisková zpráva

The post Volkswagen odstartoval v pražském Karlíně novou produktovou ofenzívu first appeared on Hybrid.cz.